Skip to main content
Sitenizle ilgili anlık, acil, geçici ve önemli bilgileri kullanıcılara duyurabilmenizi sağlar.
Millileştirilmiş. Uluslararası Pardus Linux nedir ?

Deep-Kod Genç Nesil Bilgi Paylaşım Platformu'a Hoş geldiniz!

Merhaba, Kardeşim! Seni aramızda görmek güzel ama sitemizden daha iyi yararlanabilmen için "GİRİŞ" yapmalı ya da "KAYIT" olmalısın.Bilgi güvenliği,emek hırsızlığının önüne geçmek adına sende bir teşekkür edebilirsin.İlgi ve alakandan dolayı Deep-Kod Genç Nesil Bilgi Paylaşım Platformu yönetimi olarak teşekkür ederiz.[GENÇ NESİL BİLGİ PAYLAŞIM PLATFORMU]

Giriş ya da Kayıt

(Sadece kayıtsız kullanıcılar tarafından görüntülenebilir.)

11okY.png

Bütün büyük işler, küçük başlangıçlarla olur.
Her şeyin mühim noktası, başlangıçtır.

AZERBAYCAN
TÜRKİSTAN
KIRGIZİSTAN
TÜM TÜRK MİLLLETLERİ C*

“Türk Telekom Siber Güvenlik”

Türk Telekom’dan Türkiye’nin En Büyük Siber Güvenlik Merkezi

Haberi Görüntüle 09.01.2019

"STM" Siber Güvenlik

STM, Yeni siber tehdit durum raporunu açıkladı.

Haberi Görüntüle 09.01.2019

Hoşgeldin, Ziyaretçi
Sitemizden yararlanabilmek için Kayıt olmalısınız.

Kullanıcı Adınız:
  

Şifreniz:
  





Forumda Ara

(Gelişmiş Arama)

Forum İstatistikleri
» Toplam Üyeler: 163
» Son Üye: zunnireyn
» Toplam Konular: 227
» Toplam Yorumlar: 639

Detaylı İstatistikler

Kimler Çevrimiçi
Toplam: 7 kullanıcı aktif
» 0 Kayıtlı
» 7 Ziyaretçi

Son Aktiviteler
İNSTAGRAM !
Forum: Duyurular
Son Yorum: Mücahit
1 saat önce
» Yorumlar: 0
» Okunma: 2
Domainin süresi 1 sene da...
Forum: Duyurular
Son Yorum: Mücahit
16-04-2019, Saat: 20:16
» Yorumlar: 1
» Okunma: 31
PHP ile Excel dosyasından...
Forum: PHP
Son Yorum: ozturk-web
12-04-2019, Saat: 00:21
» Yorumlar: 3
» Okunma: 240
Çalışma2
Forum: Grafik Tasarım Çalışmaları
Son Yorum: Mücahit
06-04-2019, Saat: 13:22
» Yorumlar: 6
» Okunma: 425
Selamlar Deep Kod
Forum: Yeni Gelenler
Son Yorum: canst
05-04-2019, Saat: 21:25
» Yorumlar: 0
» Okunma: 72
Çalışmalarım
Forum: Grafik Tasarım Çalışmaları
Son Yorum: abdulbaki
05-04-2019, Saat: 19:15
» Yorumlar: 6
» Okunma: 442
Donanım ile ilgili çalışm...
Forum: Grafik Tasarım Çalışmaları
Son Yorum: Xyz
05-04-2019, Saat: 17:56
» Yorumlar: 3
» Okunma: 275
Yine bir tasarım
Forum: Grafik Tasarım Çalışmaları
Son Yorum: Xyz
05-04-2019, Saat: 17:51
» Yorumlar: 2
» Okunma: 142
Grafik Çalışması
Forum: Grafik Tasarım Çalışmaları
Son Yorum: Xyz
05-04-2019, Saat: 17:48
» Yorumlar: 6
» Okunma: 473
Yine güzel bir photshop ç...
Forum: Grafik Tasarım Çalışmaları
Son Yorum: Xyz
05-04-2019, Saat: 17:47
» Yorumlar: 3
» Okunma: 363

 
  İNSTAGRAM !
Yazar: Mücahit - 1 saat önce - Forum: Duyurular - Yorum Yok

Sosyal paylaşım sitesi, geçtiğimiz ay sonunda yaptığı duyuruda, yüz milyonlarca kullanıcısının şifrelerini korumasız olarak düz metin şeklinde sunucularında sakladığını bildirmiş, o dönemde on binlerce Instagram kullanıcısının da şifrelerini bu yolla depoladığını açıklamıştı.

Recode.net internet sitesindeki habere göre, Facebook güncellediği blog sayfasında bu sayının on binlerce değil; milyonlarca Instagram kullanıcı olduğunu yazdı.


Normal bir şifre asla kullanmayınız. Bunun yerine daha çok şifreleme algoritmalarında kullanılan hem rakam hemde harf kullanın.

Tercih edicek olursanız: md5 olsun.

Dünya da hiçbir şey zafiyetsiz değildir.

Bu konuyu yazdır

  Domainin süresi 1 sene daha uzatıldı.
Yazar: Dream - 15-04-2019, Saat: 22:36 - Forum: Duyurular - Yorumlar (1)

Selamun Aleyküm.Domainin süresini 1 sene daha uzattık arkadaşlar.Hayırlı uğurlu olsun.

Bu konuyu yazdır

  Selamlar Deep Kod
Yazar: canst - 05-04-2019, Saat: 21:25 - Forum: Yeni Gelenler - Yorum Yok

Selamlar herkese, ben aranıza yeni katıldım. Site hayırlı olsun, iyi vakit geçirmemiz dileğiyle Smile

Bu konuyu yazdır

  C# Dersleri
Yazar: Dream - 05-04-2019, Saat: 05:25 - Forum: C# - Yorumlar (1)

Selamun Aleyküm.Visual Studio 2019 kurulumunu anlattım.Dersler devam edecektir.







Yorumlarınızı beklerim.

Bu konuyu yazdır

  Sosyal Medya Görsel Boyutları Nelerdir?
Yazar: grafiktasarimburada - 03-04-2019, Saat: 23:03 - Forum: Konu Dışı - Yorumlar (1)

Sosyal ağlar kişilerin birbiri ile daha aktif bir şeklide etkileşimde olmasına yardımcı olan bir unsurdur. Sosyal ağlarda bulunan hesapların daha aktif olarak yönetilebilmesi için de görsel boyutlarına dikkat edilmesi gerekir. Yapılacak olan görsel boyut çalışmaları ile daha hızlı sosyal ağlara sahip olacak olan kişiler, net megapiksel ile görsel yayınlama işlemlerini de yapabilir. Bu sebeple görsel boyutların  bilinmesi halinde daha süratli bir sosyal ağa sahip olmak mümkün olur. İdeal olan görsel boyutları için yapılacak olan çalışmalar görsellerin daha net olarak paylaşılmasını sağlar.

Sosyal Medya Görsel Boyutları
Günümüzün kullanılan sosyal ağları facebook, twitter, Google+, linkedin, pinterest, instagram ve youtube’tur. Paylaşımlar yapılan bu ağlar için ideal olarak belirlenen görsel boyutlar vardır. Sosyal medya ağlarının kullandıkları görsel boyutlar değişiklikler gösterir.

Facebook
Sosyal ağlar arasında en çok kullanılan bağlantılardan bir olan facebook görsel boyutları şu şekildedir:
Profil fotoğrafı boyutu 180 X 180 piksel, kapak fotoğrafı 851 X 315 piksel, uygulama ( sekme ) görseli 111 X 74 piksel, bağlantı görseli 1200 X 627 piksel, paylaşılan görseli, 1200 X 1200 piksel şeklinde boyutlandırılır.

Twitter
Twitter sosyal bağlantısının görsel boyutları şu şekildedir:
Profil fotoğrafı boyutu 400 X 400 piksel, kapak fotoğrafı 1500 X 500 piksel, paylaşılan görsel 1024 X 512 piksel, timeline görsel ön izleme 220 X 440 piksel boyutundadır.

Google+
Profil fotoğrafı 250 X 250 piksel, Kapak fotoğrafı 2120 X 1192 piksel, paylaşılan görsel (minimum boyut) 250 X 250 pikseldir.

Linkedin
Linkedin’de kişisel hesaplar ve şirket sayfaları bulunmaktadır. Linkedin sayfalarında kullanılan görsellerin boyutları da farklılıklar gösterir.
Kişisel Hesaplardaki görsel boyutlar şu şekildedir; Profil fotoğrafı 200 X 200 piksel, kapak fotoğrafı 1400 X 425 pikseldir.
Şirket Sayfalarının görsel boyutları ise şu şekildedir; Standart logo 100 X 60 piksel, kare logo 50 X 50 piksel, Banner görsel 646 X 220 pikseldir.

Pinterest
Profil fotoğrafı 600 X 600 piksel, pano görseli 222 X 150 piksel iken, pin görseli minimum 600 piksel olup üst sınırı yoktur.

Instagram
Instagram, özellikle günümüz gençlerinin beğenerek kullandığı sosyal bir paylaşım sitesidir. Paylaşım sitesinin öğelerinin boyutları şu şekildedir; Profil fotoğrafı boyut 161 X 161 piksel, paylaşılan görsel web’te 612 X 612piksel iken, mobildeki paylaşılan görsel boyutu 510 X 510 pikseldir.

Youtube
Profil fotoğrafı boyutu Google+’tan çekilir. Kanal fotoğrafı boyutu 2560 X 1224 piksel, video görseli boyutu 1280 X 720 pikseldir.

Sosyal medya görsel boyutları nelerdir?
Sorusunun cevabı yukardaki şekildedir. Görsel boyutlar zaman zaman değiştirilebilir. Boyutlarda oluşacak olan boyut değişiklikleri infografikde yayınlanır. Olabilecek herhangi bir değişikliği öğrenmek için infografik üzerinden yenilikler takip edilebilir. Doğru boyutların kullanılması sosyal hesapların daha hızlı akmasını sağlar. Daha hızlı yüklenecek olan sayfaların daha fazla takipçileri olur. Günümüzde sosyal ağ üzerinden ticari reklam uygulaması yapan firmaların boyutlandırma konularına daha fazla dikkat etmeleri gerekir.

Bu konuyu yazdır

  Kurumsal Müzik Nedir?
Yazar: grafiktasarimburada - 03-04-2019, Saat: 22:50 - Forum: Video Animasyon - Yorum Yok

Müziğin gücünün farkında mısınız? Bir kez daha düşünün..

Bir çok dev şirket,Müşteri Hizmetlerinde,kendilerine özel müzikler kullanıyorlar..
Büyük veya Küçük Ölçekli tüm şirketler,Santrallerinde karşılama müziği olarak kendilerine özel Kurumsal Müzikler Kullanıyorlar..
Tüm Büyük Alışveriş merkezlerinde,ve Mağazalarda,Alışverişe eşlik eden müzikler var..
Tüm Ulusal Siyasi Partilerin kendilerine ait seçim şarkıları var.
Tüm Reklamlarda..Müziğin gücünden faydalanılıyor..
Uluslararası tüm şirketler ve organizasyonlarda,Müzik vazgeçilmez bir olgu..
Evlendiğinizde müzik vardı..İlk aşkta müzik..Son aşkta yine müzik..
Kısacası MÜZİK hep vardı.

Peki..Büyük veya küçük ölçekli tüm sirketlerin ,kampanyalarında, sunumlarında, toplantılarında, cagrı merkezleri ve santal hizmetlerinde,hatta mağazalarında kendilerine ait özgün Kurumsal Müziklerinin olması bir tesadüf mü? Tabi ki değil..

Kurumsal Müzik Nedir?

Kurumsal Müzik,Büyük,Orta ve Küçük Ölçekli tüm işletmelerin,Şirketlerin direktifleri ve istekleri ile,Firmamızın deneyimli kadrosu tarafından yapılan,Sözlü veya Sözsüz,Sadece Size özgün hazırlanan, TELİFSİZ Müzik eserleridir.

Bu konuyu yazdır

  Kurumsal Tanıtım Filmi Nedir?
Yazar: grafiktasarimburada - 03-04-2019, Saat: 22:45 - Forum: Video Animasyon - Yorum Yok

Günümüz şartlarında şirketlerin rekabet güçlerini arttırmak amacıyla yapmaları gereken tanıtım faaliyetleri çok çeşitlilik göstermektedir. Bunların başında ürün ve hizmet şartlarının en kısa ve etkili anlatım yöntemi olan, belirli bir estetik ve akıcılıkla hazırlanmış tanıtım videolarıdır. Firmalar toplantı, konferans, organizasyon, seminerler· için çeşitli videolara ihtiyaç duyarlar. Reklam ajansları yada firmaların kendi bünyelerinde hazırlanan senaryolar doğrultusunda hazırlanan videolar en etkili sunum araçlarındandır.

Bu sayede potansiyel müşterilerin firma hakkında yeterli ve doğru bilgiye en kısa sürede ulaşması hedeflenmektedir. Reel çekimler, grafik ve animasyonlarla müşterilere doğrudan ve duyular aracılığıyla hitap etmek en başarılı, en etkili tanıtım yöntemidir. Tanıtım filmi sahibi olmak bir kurum yada kuruluşun potansiyel müşterilere istenilen en açıklayıcı ve hızlı şekilde ulaşımını sağlar. Günümüz koşullarında müşteriler bir ürün yada hizmeti almak istediklerinde İnternet ya da basılı reklam materyallerinden firmalara ulaşabilirler. Zamanın çok değerli olması sebebiyle bu müşterilere yazılı metinlerin tamamını okutarak kendinizi anlatmak neredeyse imkansızdır. Ayrıca yazılı metinler ve resimlerden oluşan grafik tasarım ne kadar iyi olursa olsun hiç bir anlatım tarzı bir kaç dakikalık tanıtım filminin yerini tutamaz. İnsanlara kendinizi, ürünlerinizi ya da hizmetlerinizi çok akıcı ve anlaşılır, gerektiğinde animasyonlarla detaylandırılmış olarak bir film aracılığıyla tanıtmak doğru bir tercihtir.

Tanıtım filmleri, firmaların dijital ortamda müşterilere açılan pencereleridir. Bin kelimede anlatamadığınız şeyleri birkaç görselle anlatmak size ve müşterilerinize zaman kazandırır. Başarılı bir tanıtım filmi değişik dillerde hazırlanacak versiyonlarla uluslar arası firmalarla rekabet gücü kazanmanızı sağlayabilir.


Başarılı Tanıtım Filmi Nasıl Olmalıdır?

Bir tanıtım filmi hizmet, ürün, kurum yada kuruluşu, tanıtırken belli bir senaryo dahilinde çekilip hazırlanmalıdır. Bu nedenle önce hedefler ve en doğru anlatım şekli belirlenir. Filminizin güzel görüntülere sahip olması yetmez. Doğru ve akıcı anlatım, inandırıcılık ve samimiyet ya da özel pazarlama teknikleri içermesi gerekebilir. Anlatılmaya çalışılan ürün yada hizmetlerin canlandırmalarla, grafiklerle daha anlaşılır hale getirilmesi her zaman artı puandır. İzleyen kişi sıkılmadan aradığı pek çok cevaba çok kısa ve yorucu olmayan bir şekilde ulaşabilirse mutlu olur. Zamanın bizler için olduğu kadar müşteriler için de değerli olduğu asla unutulmamalıdır. Müşterilerinize İnternet ya da CD, DVD ile bireysel yollarla ulaşmak için harcanacak emek ve maliyetlere değecek, gururla gösterilebilecek filmlere sahip olmayı her firma ister. Bunun· yapılması için eldeki imkanlar dahilinde pek çok teknik ve tarzda film yapmak mümkündür. Önemli olan müşterilerinizde doğru etkiyi yaratmaktır. Tanıtım filmi sizin sunum yüzünüzdür. Bir film yapmak kolaydır. Fakat amaca hizmet etmediği takdirde sokağa atılmış para olmaktan daha kötüsü imajınıza yapışmış silinmesi uzun zaman alacak bir lekedir.

Bu konuyu yazdır

  Kurumsal kimlik nedir?
Yazar: grafiktasarimburada - 03-04-2019, Saat: 22:42 - Forum: Grafik Tasarım Çalışmaları - Yorumlar (2)

Kurumsal kimlik, bir kurumun, şirket içi/şirket dışında duruşunu ve davranışlarını temsil etme biçimlerinin tümüne verilen addır.

Günümüzde birçok kuruluş, artık toplam kalite anlayışını benimsemiş ve kurumsal bir stratejiyle kurumsallığını sunma çabası ve gayreti içine girmiştir.

Kurumsal kimlik bileşenleri nelerdir?

Kurumsal kimlik çalışması kapsamında düşünülmesi gereken materyaller 2 bölümde incelenmelidir;

  1. Kurum içi
  2. Kurum dışı


Kurum içi;
  • Amblem / Logotype kullanım standartları
  • Antetli kağıt tasarımı
  • Devam kağıdı tasarımı
  • Zarf tasarımı
  • Kartvizit tasarımı
  • Dosya tasarımı
  • Bloknot tasarımı
  • Haberleşme formları
  • Kurum içi yönlendirmeleri
  • Muhasebe dokümantasyonlarının tasarımı (Fatura, İrsaliye, Makbuz vb...)
  • Şirket giyim ve davranış kuralları
  • Dijital materyallerin tasarımı
  • Kurumsal kimlik kullanım standartları kılavuzu

Kurum dışı;
  • Araç / filo tasarımları
  • Bina cephesi ve iç tasarımı
  • Tanıtım materyalleri (Katalog, broşür, insert, kit vb...)
  • Gazete, dergi ve/veya diğer tanıtım materyalleri
  • Kurumsal web projesi

Kurumsal kimliği oluştururken izlenmesi gereken süreçler nelerdir?


Kurumsal kimlik oluşturma sureci de 5’e ayırabiliriz;

  1. Tasarım süreci öncesi yapılacakların tespiti ve onaylanması
  2. Tasarım süreci zamanlaması
  3. Tasarımların sunumu
  4. Sunum sonrası düzeltiler
  5. Onaylanan tasarımların baskı ve uygulama süreci zamanlaması


Başarılı bir kurumsal kimlik çalışması için olmazsa olmazlar nelerdir?


Başarılı bir kurumsal kimlik çalışması için, olmazsa olmaz olarak nitelendirilmesi gereken tek şey, kurumla ilgili tüm verilerin eksiksiz ortaya konmasıdır. Bu veriler kısa zaman içerisinde, kurumun tasarımla ilgili genel anlayışı ortaya koyup, çalışmanın en doğru süreçte ve doğrulukta ilerlemesini sağlayacaktır.

Bir kurumsal kimlik çalışmasının renk seçiminde nelere dikkat etmek gereklidir?


Bir kurum; bir anlayış, bir kültür, bir geçmiş ve bir hedef içerir. Kurumla ilgili fikirlerinizi tartarken bu kurumun tüm içeriğini anlamak gerekir. Kurumun kurumsallığı var olan/olmayan, zaten bir renktir, o rengi bulup ortaya çıkarmakla kurumun rengini bulmuş olursunuz. Bir kurum için şu veya bu renk güzel ve doğru denmesi kesinlikle yanlıştır.

Yine de renk seçiminde; sektör, hedef kitle ve kurumun psikolojik olarak vermek istediği mesaj gibi hususlara dikkat etmek gerekmektedir.


Başarılı bir kurumsal kimliğin firmaya katkıları nelerdir?


Başarılı bir kurumsal kimliğin firmaya kazancı tabii ki hemen olmaz, olamaz. Bu davranış tamamen geleceğe yatırımdır. Kurumun kendisiyle ilgili vermek istediği mesaj ne ise, bu yolla verilir. Firmanın diyalog kurmak istediği kişi veya kurumlar kimlerse onlara gösterdiği yüzüdür kurumsal kimlik.

Bu konuyu yazdır

  Anlatmamı istediğiniz konular?
Yazar: Apocan525 - 03-04-2019, Saat: 21:33 - Forum: PHP - Yorumlar (1)

Herkese merhaba arkadaslar forumda ders nitelikli yazılar paylaşmak istiyorum ama kendi kafama göre konu belirlemek de istemiyorum. İstediğiniz konuları yazarsanız ben de ona gore anlatabilirim.
Örneğin iletisim formu nasıl yapılır tarzında da olabilir

Bu konuyu yazdır

  Selamun Aleyküm
Yazar: ChatLak - 03-04-2019, Saat: 18:04 - Forum: Yeni Gelenler - Yorumlar (2)

Kardeşim yeni site açmış davet etti ee davete icabet etmek gerek selamun aleyküm Smile

Bu konuyu yazdır